Van: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-boun...@openstreetmap.org] Namens ce-test, qualified testing bv
- Gert Gremmen
Verzonden: maandag 21 juni 2010 11:55
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fiets Knooppuntennetwerken

Ik steun je datamodel, maar niet het extra werk.

Alle getallen langer dan pincodes hebben bij mij nl
pen en papier nodig, en ik heb zo de indruk dat je gewoon
veel extra werk nodig hebt om relatie nummers in te toetsen.
Alle getallen langer dan pincodes hebben op mijn leeftijd nl
pen en papier nodig ;<)
Heb ik het verkeerd ??

Maar, ik zal het eens proberen.

Is het veel gevraagd om er een soort stap-voor-stap
(met wat controlepunten) wiki voor te maken ??

Begin je met de netwerkrelatie, of met de route relatie?
Wat is handiger,
Horen de tussenliggende punten ook bij de routes in jouw model ?
(ik begrijp van niet maar weet het niet zeker)

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.