Eensch. Ik heb geprobeerd de 'discussie' vanaf de zijlijn te volgen, en het
leek al snel een wedstrijdje moddergooien. Komt heel erg kinderachtig op me
over. Dit soort argumenten zouden via privé mailtjes of iets dergelijk
afgehandeld moeten worden, het enige wat je hiermee doet is mensen afschrikken
hun wijzigingen in OSM aan te brengen. We hoeven heus niet allemaal vriendjes
te zijn omdat we met hetzelfde onderwerp  bezig zijn, maar een beetje
beschaafder mag ook wel.

groeten,

Taede.