2010/7/7 Foppe Benedictus <foppe.benedic...@knkv.net>:

> Toch bestaan ze wel, hier in het verre oosten [1], ik weet niet wat de
> bedoeling daarvan is, maar 10 heeft maar 2 routes die daar samenkomen. De
> enige kant waar je op die driesprong ook uit zou kunnen is DL in, maar om
> daar nu al rekening mee te houden..
> Overigens liggen er nog een stuk of 10 van dat soort punten tegen DL aan, de
> meesten hebben op de officiële fietskaart een rode of zwarte pijl DL in en
> hebben dus al een verbinding met een andere route (soort ANWB route), het
> meest handige is nog wel dat ze een aantal van die pijlen toch halverwege
> [...]

Dat soort punten heb je niet alleen langs de grens, bij mij in
's-Hertogenbosch kom je ze ook tegen. Punt 55 (zuidwestrand
's-Hertogenbosch) en 92 (noordrand Rosmalen) hebben ook maar 2
uitgaande routes [1]. Het gaat daar vermoed ik om routes (55-58 en
92-95) die zijn komen te vervallen omdat ze over nu verdwenen wegen
gingen.

1:
http://openfietskaart.nl/?zoom=13&lat=51.70762&lon=5.32146&layers=0B000FFFFFTF

--