On Thursday 12 August 2010 09:36:15 Lennard wrote:

> Wat je daar ziet is het oude taggingschema, zoals het eerst ook voor de
> fietsknooppunten was. Het nieuwe fietsknooppuntentaggingschema is
> uiteraard ook toepasbaar op wandelknooppuntennetwerken.

Als ik het zo zie is het enige verschil de netwerkrelatie, klopt dat?
In Brabant heeft geen van de paaltjes informatie over tot welk netwerk ze
behoren, dat kan je alleen aflezen van de grote informatieborden.  Is het dus
de bedoeling dat we die informatie daarvandaan kopieren?  Ik heb trouwens
volgens mij (misschien om die reden) nog nooit netwerk-informatie getagd.

Is het dan trouwens ook het plan om de rendering van het Twente-netwerk aan te
passen op basis van de relatie waarin de knooppunten en routes zich bevinden,
of alleen op basis van de toegevoegde kleur-tag?

--
Freek