Hoi Peter,

Rullzer had dit op de blog gezet onder mijn naam, vandaar dat ik hier in het geheel niet bij stil stond. Op het forum heb ik in de eerste post ook een verwijzing naar de wiki pagina gezet. De intekening was niet mijn eigen initiatief. Zelf ga ik ervan uit dat degenen die zich op de Doodle poll hebben ingeschreven in het algemeen ook komen.

Misschien hebben we teveel communicatiekanalen. Het zorgt wel voor een versnippering van de communciate en ook de discussies. Aan de andere kant voelt Jantje zich beter bij IRC en Pietje bij het forum.

Groeten,

Frank