Is die default niet gewoon wat de goede verstaander ervan maakt? Als
OpenRouteService vindt dat het alleen foot en bicycle is, dan is dat
hun waarheid - en als Cloudmade routing vindt dat er ook wel
motorcycles doorheen kunnen en mogen, dan is dat de hunne.
Ik zou het er gewoon bijzetten met [type]=yes/no als er geen algemene regel is.

Martijn

martijn van exel +++ m...@rtijn.org
laziness - impatience - hubris
http://schaaltreinen.nl/