Wat zou het gaaf zijn als alles wat gemapt werd perfect was. Een ideaal die ik mijn niet voorhoud. Zelfs mijn eigen tracks die ik maak tijdens een gezellige dagmars samen met mijn vrouw zijn niet perfect.

Ik denk echter dat wanneer we binnen afzienbare tijd in staat zijn om van een wandeling een WalkingPaper te maken, een tweede rondgang tot een veel meer juistere mapping zal komen. Perfct is bij mij wel een streven, maar nooit een doel.

Perfect is a subjective and unmanagable goal.

gr
Robert

Quoting Ben Laenen <benlae...@gmail.com>:

rob...@elsenaar.info wrote:
Met aanwezige tracks plan ik graag een paar avondjes o ze in te brengen.
:-)

Wil wel eens weten hoe je dat juist gaat mappen met enkel een track. Hoe weet
je dan wat er zich in werkelijkheid bevindt (pad, zandweg, verharde weg,
misschien zelfs trappen)?

Ben