Hoi Robert,

Dit werkte voor mij zeer goed:
http://mapwarper.net/

Moet je wel even van je PDF een image maken. Maar daar zijn online omzetters
voor. Ik ben even vergeten welke ik gebruikt heb.
Indien je daar niet uit komt mail me dan even. Dan zoek ik het nog terug.

mapwarper.net werkt weer in JOSM en kun je voor anderen ook beschikbaar
maken.

Groet,

Frank

Op 19 november 2010 11:34 schreef Maarten Deen <md...@xs4all.nl> het