Gert,

2010/12/8 ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen <g.grem...@cetest.nl>

> Henk,
>
> Ik stoor mij aan het zinnetje :
>
> "We zijn erg coulant in mijn beleving."
>
> OSM, dat zijn wij allen.
> Niemand heeft het recht om coulant te zijn tegen de community.

Coulant moet je zien dat de OSMF niet bezig om mensen zaken door de strot te
duwen. Wanneer dat de bedoeling was, hadden we deze discussie nu niet meer
gehad en was er al jaren geleden een definitief besluit gevallen en zaten we
nu waarschijnlijk nog de scherven bij elkaar aan het rapen. We kijken en
luisteren wat er in de OSM community gebeurt, en dan ook de gehele community
en niet enkel in NL. Daar gaan we prudent mee om in de stappen die we nemen.
Ik heb hiervoor het woord coulant gebruikt om aan te duiden dat we geen
overhaaste beslissing nemen en dat we de community tijd geven om hun mening
te vormen. Misschien was dit niet de juiste woordkeuze.

> After all, OSMF is ook maar een zelfbenoemd groepje "would be" regelneven.
>
> .... huh? Zelfbenoemd? En ik maar denken dat de OSMF een Foundation is met
leden die het bestuur kunnen kiezen....