2010/12/14 Lennard <l...@xs4all.nl>

> Het proces mag dan misschien niet snel zijn, maar sommigen die steeds maar
> vragen waarom we nog geen ODbL+CT hebben geaccepteerd, stralen die haast wel
> uit.
>
> Tjsa, tijd en de beleving ervan is een subjectief iets. Laat ik het daar
maar bij houden.

> schreef.
>
> Het gaat er hier om het user-account waaronder de 3DShapes wordt
geïmporteerd. En dan hebben we het over de "Contributor Terms"

>  Huge imports that are not under the new CT, like 3DShapes, raises a lot
>>

> Goed, maar ook _waarom_dan_ ?

Ik bedoel hiermee te zeggen dat indien er imports zijn die nog niet zijn
aangemeld onder de nieuwe CT, er bij velen de onduidelijkheid zal heersen of
die imports compatibel zijn met de verwachte toekomstige situatie.
Waarom die onduidelijkheid terwijl die helemaal niet nodig is? De 3DShapes
import is compatible. Wat is dan nu het probleem?

> [knip]
>

> Als een van die Contributors, stel ik dat ik ook nog iets te zeggen heb
> over het wel of niet accepteren van de CT.

Nogmaals: ik heb het enkel over het user-account van de 3DShapes-import.
Niet over jou eigen account.

> --
> Lennard
>

> Gr,