Mijn oorspronkelijke doel was een handleiding maken voor mensen die enige
ervaring met linux-beheer, maar wel zo eenvoudig mogelijk. Ik heb dus ingezet
op zoveel mogelijk gebruik maken van de package manager van (in mijn geval)
Ubuntu. De tools die je 'bleeding edge' wilt hebben heb ik in mijn eerste
versie wel zelf gecompileerd of direct van de bron gehaald. Het gaat dan om
osm2pgsql en osmosis.

Alles zelf bouwen vind ik zonde van de tijd en de moeite, maar voor andere
doelgroepen kan het misschien interessant zijn. Wie denk je er blij mee te
maken?

Martijn

Martijn van Exel +++ m...@rtijn.org
laziness – impatience – hubris