access=private / bicycle=yes / foot=yes / highway=unclassified lijkt mij
correct. Er staan namelijk poortjes zodat je er met de fiets zonder
problemen op de weg kan komen, voor auto's, trekkers geldt voor zover ik
weet dat je een sleutel onder voorwaarden kunt krijgen bij het
waterschap. Dit geldt tenminste ten noorden van Uithuizen tot aan de
Eemshaven.

Peter.