Rene Dohmen wrote:
> Hallo,
>
> In dit gebiedje
>
>    http://www.openstreetmap.org/?lat=51.20288&lon=6.1851&zoom=15&layers=M
>
> in Duitsland heb ik een aantal tracks in unclassified veranderd.

Tja, de Duitsers... Die hebben ooit op een dag gezegd dat track ook goed is
voor verharde wegen, zonder dat er enige discussie over is geweest. Iets waar
ik nooit mee akkoord zal gaan.

Enerzijds omdat het verschil unclassified - track dan wel heel subjectief
wordt. Anderzijds omdat er geen enkele reden was om track ook toe te laten
voor verharde wegen en een tag die duidelijk was uitgelijnd (onverharde weg)
zo te verminken.

Mijn gedacht: als ze dat in Duitsland graag doen, dat ze maar doen, maar elke
verharde weg die ik in Belgiƫ tegenkom die als track is gemapt, wordt meteen
unclassified.

Ben