Hallo Gert, en Jeroen,

ik ben daar mee begonnen toen de bordjes verschenen, en heb een heel stuk gedaan (vnl. tussen Spijkenissen en het Kanaal door Voorne), maar ik heb er niet altijd evenveel tijd voor. Zag inderdaad dat Jeroen inmiddels een heel stuk heeft aangevuld. Ik heb ook 1 route van Brielle naar Hellevoetsluis gereden, en ingevoerd, maar de rest (vnl. aan de Westzijde van het Voornse Kanaal en de verbinding met Rozenburg) moet nog gebeuren. Ik plan eigenlijk nooit. Als het mooi weer is stap ik op de fiets en al naar gelang hoeveel zin mijn echtgenote heeft rijden we een stuk en mappen dat dan. Dat kon, omdat ik tot voor kort de enige was die er mee bezig was. Ik ben eigenlijk een keer van plan een foto van zo'n bord te maken, zodat ik/we kunnen zien wat we nog moeten doen.

(er staat nu trouwens tussen 46-48-86 een dubbeling op de kaart, is dat express?)
groeten,
Piet Smits (PJS)