Beste allemaal,

Weet iemand misschien een antwoord op mijn vraag? Ik wil graag commentaar bij een gedane wijziging wijzigen. Is dit mogelijk?

Groeten, André

Op 27-6-2011 22:25, drek schreef:
Beste Floris en Vincent,

Mijn eerste antwoord werd geweigerd door de server, maar ik gebruik inderdaad Potlatch 2.

Groeten, André

Op 27-06-11 22:13, Vincent Zweije schreef:
On Mon, Jun 27, 2011 at 09:43:15PM +0200, Floris Looijesteijn wrote:

> [...]

Uit de genoemde changeset:

     Labels: build = 2.2-11-g8f86250
             comment = Fietspad toegevoegd.
             created_by = Potlatch 2
             version = 2.2

Nu mag iemand anders vertellen hoe die changeset gesloten moet worden,
want ik ken Potlatch niet.

Ciao.                                                       Vincent.