Dat was weer gezellig hoor! Met 5 man vallen de borreltjes onder de noemen
'klein maar fijn'. Henk werd node gemist in een kort debat over de gevolgen
van de licentiewijziging en de redenen die de 'nay-sayers' aandragen. Maar
verder hebben we het over leuke dingen gehad, zoals mappen in Salt Lake
City, waar ik vanaf augustus woon. Dit mailtje is dan ook meteen een
soortement afscheid van talk-nl, maar alleen in de zin dat ik jullie niet
meer zo makkelijk in levenden lijve tegen zal komen! Ik blijf OSM in
Nederland volgen en zal hier ook nog best eens van me laten horen als dat
mag :)

Ik heb het organisatiestokje van de meetup-groep overgedragen aan Floris,
dus blijf vooral komen na de zomer!

Grt
Martijn

martijn van exel