Hallo allen,

Ik ben nieuw in deze groep, met meteen maar een aantal vragen:

1.       In Amsterdam zijn sommige straten genoteerd als "1e Helmersstraat",
enzovoorts, terwijl ze officieel "Eerste Helmersstraat" heten. Iemand
bezwaar als ik dat corrigeer? En is daar dan een handige geautomatiseerde
manier voor?

2.       Zijn er plannen om de huisnummers van BAG-viewer
http://bagviewer.geodan.nl/index.html te gaan importeren?

3.       Over de zoekfunctie (Nominatim):  waarom vindt hij bij "Drinkwater
in Amsterdam" maar een paar waterhappertjes, terwijl er op de kaart toch
echt meer staan? In het Vondelpark bijvoorbeeld staan er 6 ingetekend,
terwijl alleen die bij de Stadhouderskade wordt getoond in de lijst.

Hartelijke groet,

Nico Witteman