Hoi,

Aangezien ik dus duidelijk een foutje had gemaakt bij het kiezen van
een systeem over hoe omspringen met gesplitste knooppunten in België,
ligt m'n vooruitgang in Nederland stil. Niet dat daar iemand van
wakker ligt, maar dat is niet erg.
Ik heb m'n script aangepast, zodat de tentakels voor de start en na
het einde van de route correct worden verwerkt (dat was nog niet zo
simpel, vandaar dat het wat langer geduurd heeft). Bij het testen op
continuïteit wordt er voorlopig nog geen rekening mee gehouden. Ik ben
nu dus bezig met het herstellen van m'n fouten op al die gesplitste
knooppunten in België. Het script is er heel wat complexer op
geworden, dus ik weet wel waarom ik het een en ander in eerste
instantie zoveel mogelijk vereenvoudigd had. Dat bracht dan weer
andere complicaties met zich mee en nu dat ik eindelijk gesnapt heb
wat er achter zit, ben ik ook wel te spreken over deze methode. :-)

Jo

Op 15 oktober 2011 02:05 heeft Lennard <l...@xs4all.nl> het volgende geschreven: