Als je dit te laat leest, zal je me wel vervloeken, veronderstel ik.
Maar goed. Ik kan in de history pagina niet zien of ik tijdens het
oplossen van het conflict met de network relation iets weggehaald heb.
Het spijt me.

Iig, wat ik gewoonlijk ook doe, bij het verwerken van de routes, is
alle knooppunten eruit halen. Zodat er enkel ways in de routerelaties
zitten. Ook de name tag haal ik er overal af.

Dan sorteer ik de ways, en ik zoom in op de plaatsen waar er
onderbrekingen zijn. (RMK, zoom to). Dan afhankelijk van de situatie
wat extra downloaden, of een weg splitsen om alles continu te krijgen.

Jo

Op 11 november 2011 14:00 heeft Jo <winfi...@gmail.com> het volgende geschreven: