2011/11/23 Floris Looijesteijn <o...@floris.nu>:
> Wij hebben ook veel moeite gestoken in het verzamelen van de data.
>
> Kunnen ze de openstreetmap community niet als getuige oproepen? :)

Ik zag je opmerking eerst als grapje, maar ik denk dat er nog wel wat
in zit ook. De overheid zou in dezen (als extraatje naast hopelijk een
aantal meer kansrijke verdedigingen) Openstreetmap kunnen noemen om
aan te geven dat er al een gratis en vrij verkrijgbare bron van
geo-informatie bestaat. De mate van marktverstoring die een gratis
informatiebron veroorzaakt is natuurlijk een stuk geringer als er al
een gratis informatiebron op de bewuste markt beschikbaar is.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com