Jo,

Dank je wel voor al je inspanningen én je oor voor de gedachten van anderen daarover. Persoonlijk denk ik je tips en je script te gaan/blijven gebruiken wanneer ik met fietsknooppuntennetwerken werk.

Voor de volledigheid, vooral voor mezelf, nog de link naar de rapportage-pagina:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Netherlands/Cycle_Routes/Node_Network

Groet,

J-----.