De slides van mijn OSGeo.nl presentatie staan op SlideShare:
http://www.slideshare.net/justb4/osgeonl-introductie-geo-freedom-day

groeten,

-- Just
www.justobjects.nl

On 11-12-11 01:50, Jo wrote:
Pour les francophones: je traduirai cette présentation dans le futur,
mais pour le moment elle est uniquement disponible en néerlandais.

Dus ga ik verder in het Nederlands:

Hallo,

Hier vinden jullie de slides van een presentatie die ik gaf op
GeoFreedomDay in Baarn:

http://www.slideshare.net/Polyglot2/open-geo-day

Er staan verwijzingen in naar instructiefilmpjes die ik tijdens de
afgelopen week gemaakt heb, over het gebruik van JOSM (allerlei nieuwe
dingen die ik ontdekt heb tijdens de voorbije maanden) en wat uitleg
over het gebruik van Openstreetview.

Oei, nu zie ik dat ik daar de verkeerde naam aan gegeven heb...

Alleszins, groeten, en veel plezier ermee,

Jo