Stefan, dat antwoord klinkt niet erg positief. Er is geen licentie commissie
die het jouw expres moeilijk wil maken. Dat even dáár gelaten.

Kun jij op basis van die synthectische changesets aangeven wat er uit de kaart
moet?
Is het misschien minder werk om per bron contact te leggen en te bezien of de
data van vroeger inmiddels wel  OK zijn?

Om dit op te lossen wil ik een lijst zien met de probleem bronnen. Jij kunt als
geen ander deze lijst vastleggen.
Laten we met elkaar er voor zorgen dat we deze lijst vervolgens gaan afbreken.

@Stefan: Geef ons die todo lijst. Dan kunnen we aan de slag.

Met vriendelijke groeten,
Robert Elsenaar
(Verzonden vanaf Mobile)