Af en toe ga je wat snel Stefan, voor ons gewone stervelingen ;-)

Als ik het goed begrijp heb je gzip encoding uitgezet op de server,
waardoor iedereen weer kan downloaden, maar zonder het snelheidsvoordeel
van compressie.

Uit wat ik op Internet vind, maak ik op dat de combinatie Cherokee,
gzip, Internet Explorer
niet lekker werkt, maar of dit aan IE of Cherokee ligt, wordt niet echt
duidelijk.
Volgens de release-notes van Cherokee wordt gzip uitgezet voor oudere IE
versies
(http://lists.octality.com/pipermail/cherokee-announce/2011-October/000069.html),
maar het lijkt erop dat dat niet voldoende is.

Voorlopig hebben we in ieder geval een werkbare oplossing.

Gertjan