On Sat, 2012-01-21 at 23:45 +0100, Stefan de Konink wrote:

> Mmm.. das toch een ingang voor iets anders. Want als ik een openbare
> ruimte naam nu eens zou kunnen koppelen aan een NWB wvk_id, of aan
> iets in Top10...

De openbareruimte tabel moet via woonplaatscode en straatnaam aan het
NWB. Hetzij via een woonplaatscode->gemeentecode table, hetzij via een
woonplaatscode->woonplaatsnaam table. Vraag is natuurlijk, hoe goed de
straatnamen in NWB overeenkomen met de BAG straatnamen. Die tabellen ga
ik binnenkort maar eens naast elkaar leggen.
Wat hoop je hiermee uiteindelijk te kunnen bereiken?

Gertjan