On Tue, 2012-01-24 at 20:14 +0100, Colin Smale wrote:
> Ik ga zondag even op verkenning, en maandag nog een keer onder weg naar
> m'n werk. Ik ben ook benieuwd of dan de nieuwe afrit 8 gelijk in gebruik
> wordt genomen.
>
> Colin

Ik kom er 4 keer in de week langs, maar kan misschien niet zoveel zien
omdat ik dan al in de tunnel zit. Hopelijk is de (her)nieuwe afrit 8 dan
al in gebruik, anders kom ik er niet vanaf de parallelbaan en moet ik
doorrijden naar Oudenrijn.
Als het nodig is voor meer informatie rijd ik nog wel een keertje apart
heen.

Gertjan