Op 19-03-12 16:09, Martijn van Exel schreef:
> Rechts klikken in de kaart 'Set Start'
> Rechts klikken in de kaart 'Set End'
> Vergewis je ervan dat er een groen (start) en een geblokt (bestemming)
> pijltje in de kaart staat.
> Klik op 'Calculate Route'.
>
> Als je werkt met reverse geocoding (intypen van een straat, plaats) dan
> moet je eerst op 'Set' klikken.

Ik druk op "set", maar hij blijft klagen dat ik dat niet gedaan heb...

> Zou moeten werken in de meeste recentirege browsers?

Nu werk ik niet met een erg moderne browser, maar met een browser uit
Debian stable (Iceweasel 3.5.16).

> Probeer ook eens http://map.project-osrm.org/ - da's tenminste open
> source  zoals het hoort.

Aha?  Openrouteservice niet?

> Een beetje ongepolijst nog (reverse geopcoding
> is niet helemaal je van het) maar wel heel snel.

Je kunt zo te zien maar 1 adres ingeven, en dat is niet bruikbaar.

Zijn er misschien programma's die OSM gebruiken en die routes kunnen
uitrekenen?  Moet bruikbaar zijn onder Linux en meerdere adressen aankunnen.

Groet,
Paul

http://www.vandervlis.nl