2012/4/11 Robert Elsenaar <rob...@elsenaar.info>

> Wat moet er met de kopien vsn de kopien van de ruwe data grbeuren?
> Ook als het nu op servers van Fosm staat?
> Geldt het gebruiksverbod op ruwe data zoals genoemd alleen voor osm of ook
> voor fosm?

Ik weet niet welke afspraken Stefan verder met AND heeft gemaakt, dus
bovenstaande laat ik aan hem over. De voorwaarden die ik van AND heb
gekregen spreken voor zich.

> Eenmaal onder odbl uitgegeven data mag deze verder gedostribueerd worden
> onder Ccbysa of is dat juist andersom?

Nee (vice versa).
De incompatibiliteit zit 'm in de karakter van de viraliteit (de Share
Alike clausule). We hebben met verschillende instanties die data onder
CC-BY hebben vrijgegeven wel een akkoord dat deze ook in onze database mag.

Gr,
Henk