On 19-5-2012 3:30, Henk Hoff wrote:
Hallo allen,

Mocht je interesse hebben om in september naar Tokyo te gaan voor State of the Map. (www.stateofthemap.org <http://www.stateofthemap.org>) Er is dit weekend nog een hele leuke actie voor goedkope tickets naar Tokyo.

Alitalia heeft goedkope tickets naar Tokyo. En tot zondag kun je ook nog eens 20% extra korting krijgen.

http://hukd.mydealz.de/deals/20-rabatt-bei-alitalia-tokio-flüge-nun-89741 <http://hukd.mydealz.de/deals/20-rabatt-bei-alitalia-tokio-fl%C3%BCge-nun-89741>

Ik heb deze net gedaan en het werkt. Je moet alleen even via alitalia.de <http://alitalia.de> boeken wil je de 20% korting kunnen krijgen.

Mijn route:
Amsterdam (Rome) Tokyo  met Alitalia
Tokyo (Rome) Boedapest  met Alitalia
Boedapest - Eindhoven   met Whizzair

Totaalprijs: 320 euro.

Gr,
Henk

Henk,

Heb je toevallig de laatste tijd nog iets meegekregen van een mogelijke SotM-EU? Aan de ene kant zou ik best wel Japan willen bezoeken, maar aan de andere kant zie ik als een Fuji-san op tegen de lange vlucht (+ douane-gedoe op het vliegveld), dus laat ik de internationale editie schieten.

Groeten,

Frank