Op za 21 jul 2012 11:21:27 schreef Wimmel:

> Probeer dit eens: http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=wtfe
>
> Wim

Als je een account aanmaakt op itoworld.com kan je regio's definieren en
daarin zien wie wat heeft lopen veranderen (De RSS feed voor je eigen regio is
een aanrader), maar daarnaast kan je ook per gebruiker opvragen, in dit geval
dus user 244176. Bijvoorbeeld:

http://www.itoworld.com/product/osm/map?area=870:1&show=user:244176&colour=table

Hiermee worden dus de echte aanpassingen getoond en bovendien geeft deze aan
dat er meer aangeraakt is dan dat de OSM-Inspector toont.

Ter verdediging van OSM-I moet ik dan wel weer zeggen dat voorzover ik nu heb
gezien, lijnen die wel aangeraakt zijn door het OSMF Redaction Account, maar
niet getoond worden in de OSM-I ook niet zijn beschadigd.