Ctrl+C en dan Shift+Ctrl+V (paste tags only). Als dat teveel goede tags overschrijft, ga dan naar http://josm.openstreetmap.de/newticket

Frank

On 3-8-2012 23:43, Robert Elsenaar wrote:
Voor een dergelijke osm file heb ik ook meer dan belangstelling. Voor de mergel activiteiten zou eigenlijk een mooie functie in JOSM moeten zijn.

Met vriendelijke groeten
Robert Elsenaar

Frank Steggink <stegg...@steggink.org> schreef:

Quoting Stefan de Konink <ste...@konink.de>:

> Dit weekend zal er weer een update van openkvk plaatsvinden. Al eerder
> hebben we veel adressen kunnen koppelen met de BAG. Daarmee zijn
> geolocaties eenvoudig te onttrekken. Zou er belangstelling zijn om
> automatisch een PoI import te doen met data uit openkvk, waar
> beschikbaar inclusief amenity?
>
> Stefan

Automatisch importeren lijkt me sowieso niet wenselijk, onder meer
vanwege het risico op duplicates.

Wat je beter zou kunnen doen is OSM-files beschikbaar stellen met deze
amenities, uitgesplitst naar 4-cijferig postcodegebied. Dan kunnen
deze handmatig gemerged worden met de al aanwezige info. Dit gaat jouw
wel lukken :) Hiervoor heb ik wel belangstelling.

Ik denk dat het verstandig is om eerst de mapping van OpenKVK naar OSM
apart te bespreken. Welk voorstel heb je hiervoor klaarliggen?

Groeten,

Frank