On 08/28/12 21:49, Gert-Jan van der Weijden wrote:
> Deze reactie had ik verwacht, zij het wat sneller. Die 1 uur en 18 minuten
> tussen jouw en mijn post valt me wat tegen ;-)

Je kunt niet altijd mail blijven lezen he, de open data activiteiten
voor de tweede kamer gaan je ook niet in de koude kleren zitten ;)

> Kijk vooral even op www.opendatadenhaag.nl/data en laat je aangenaam
> verrassen. Het verbaast me overigens dat je er nog niet mee bekend was,
> blijkbaar moeten we nog iets aan onze datamarketing doen.

Ik wist niet dat er een update was. Heb even gekeken naar de
kleinschalige topografie. Het lijkt vooral een 'afbeelding', maar er is
meer dan eerst :-) Das zeker goed!

> Mag ik jou als reaguurder (denk aan het oorspronkelijke subject van deze
> thread!) gelijk noteren als (mede-) OSM-party-organizer op 29 september?

Dat mag :-) Ik zou dan buiten DRIPs ook maar gelijk DRIS toevoegen ;)
Dankzij Stadsgewest Haaglanden hangt Den Haag er vol mee :)

Stefan