Dag allemaal!

Ik hoop dat veel van jullie in staat zijn om naar Tokyo te gaan voor SOTM
dit jaar. Ik kan helaas niet, vanwege allerlei drukte, waaronder de
organisatie van SOTM US. Daar wilde ik heel even de aandacht op vestigen.
Wie nou om wat voor reden dan ook niet naar Tokyo gaat in september, of
behoefte heeft aan een dubbele fix SOTM, zou moeten overwegen om naar SOTM
US te komen. De conferentie is op 13 en 14 oktober in Portland, OR. Naast
een geweldige stad en een geweldige conferentie-locatie hebben we volgens
mij met SOTM US het belangrijkste te bieden wat je van een SOTM mag
verwachten: een goeie mix van professionals, community en andere
geinteresseerden in OSM die samen een dijk van een programma neerzetten.
SOTM US is natuulijk meer gericht op Noord-Amerika wat betreft inhoud, maar
laat dat je nier weerhouden.

Ik hoop enkelen van jullie in oktober in Portland te zien!

Martijn
--
martijn van exel
http://oegeo.wordpress.com