From:  <b...@kadaster.nl>
Date: 2012/9/18
Subject: Gebruikersvoorwaarden BAG niet meer van toepassing
To: b...@kadaster.nl

Geachte heer, mevrouw,

Het ministerie van IenM heeft een open databeleid. Daarom vindt het
ministerie het belangrijk dat wij de gegevens uit de Landelijke
Voorziening Basisregistraties Adressen en Gebouwen (BAG LV) zonder
voorwaarden leveren aan de gebruikers. Toen u zich aanmeldde voor het
gebruik van gegevens uit de BAG LV, hebt u bepaalde voorwaarden
geaccepteerd. Die vervallen bij deze.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Kadaster.

W: http://kadaster.nl/bag
E: b...@kadaster.nl