Dat is nu juist het probleem.
Ik heb dat gedaan, en de zaak in delen van 2500 nodes geprobeerd, na de eerste
2500 nodes weigert JOSM verder te gaan.
Blijft continu hangen in deze upload terwijl de zaak allang op OSM staat!

Zie dat ik wéér opnieuw moet beginnen, ga mijn changeset maar weer zelf
proberen terug te draaien,
wat een k.. programma is dat.