> Het goed integreren en aansluiten bij de bestaande wegen en behouden van
> relaties en tags is erg belangrijk. Alleen is dat in voldoende mate lukt,
> heeft importeren zin.

Dat lijkt me inderdaad een belangrijke voorwaarde.

Is de meeste recente Top10 ergens te online te bekijken?

Ik zag net een plaatje van de 2012 versie van Amsterdam en daar mist toch
vooral veel nieuwbouw, op het Science Park bijvoorbeeld.

Maar een extra bron die handig te gebruiken is lijkt me altijd welkom.

Hou ons op de hoogte en ga niet opeens van alles importeren zonder overleg.

Groet,
Floris Looijesteijn