Hallo allemaal,

Een paar maanden meldde ik, dat de Nederlandse vertalingen voor de interface
van de nieuwe OpenStreetMap editor iD beschikbaar waren [1]. Inmiddels is het
project een stuk verder en de teksten in de interface danig uitgebreid. Om de
vertalingen te kunnen beheren, is overgestapt van Github naar Transifex [2],
een platform speciaal opgezet voor vertalingen.

Nogmaals, kijk alsjeblieft even mee naar de vertalingen, zeker de nuances in
alle tags zal me af en toe ontgaan zijn al heeft Wiki met Kaarteigenschappen me
een heel eind op weg geholpen [3]. Hartelijk dank!

Groet,

Edward

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2013-February/014388.html
[2] https://www.transifex.com/projects/p/id-editor/language/nl/