2013/4/23 Ronald Stroethoff <stroe...@zonnet.nl>

> Ik heb een vraag over het volgende probleem:
> amenity = school
>
> wat moet ik als zodanig taggen; alleen het gebouw of het hele terrein
> (inclusief schoolplein)?
> Ik zelf heb de neiging om het hele terrein als zodanig taggen maar ik zie
> sommige mensen alleen het gebouw taggen.
> zoals hier:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=52.172535&lon=4.479675&zoom=18&layers=M
>
> Ik heb niet zoveel zin in een edit-war.

In principe het hele terrein, maar echt fout zou ik het niet noemen om
alleen het gebouw te nemen. Tag dus gerust het hele terrein, en voel je
vrij te corrigeren als het op het gebouw staat (en je weet wat het terrein
is), maar maak je niet druk over mensen die het anders doen. Dat is mijn
mening.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com