From: Johan C
Sent: Thursday, July 25, 2013 10:35 PM
To: OpenStreetMap NL discussion list
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Nieuweling

Hallo Seijo

van harte welkom in onze community. Je bijdragen aan OSM worden zeer op prijs
gesteld. Doelstelling is namelijk om OSM de beste kaart ter wereld te maken. In
je directe omgeving zul je vast merken dat er (naast wandelpaden) ook nog de
nodige POI's zullen ontbreken die eenvoudig toe te voegen zijn. Laat maar weten
als je vragen hebt!

Cheers, Johan

Op 24 juli 2013 23:18 schreef Seijo Kruizinga <s.kruizi...@hccnet.nl> het
volgende:

  L.S.

  Ik ben geïnteresseerd geraakt in Open Street Map omdat ik het plan heb
opgevat om alle wandelpaden in de Oisterwijkse bossen en op de Kampina vast te
leggen. Ik gebruik daarvoor een GPS-Dakota-10. De paden die ik gewandeld heb
leg ik vast in een nauwkeurige kaart  op SVG-basis
(www.kruizinga-verschure.nl). Ik ben van plan om die kennis ook in te brengen
in de Open Street Map en heb mijn eerste aanpassingen aangebracht. Veel zaken
zijn mij nog wat onduidelijk maar ik hoop snel te leren. Op de hiervoor
genoemde website kun je ook kennis maken met mijn andere hobby, verificatie van
weerverwachtingen.

  Ik heb redelijk veel ervaring met programmeren (sinds 1960) en computers maar
nog weinig met OSM.

  Seijo Kruizinga (geb 1939)

  PS: De bijgevoegde KML-file toont ook mijn wandelingen