Vanuit de Future Group weet ik dat er nauwelijks belangstelling is om na te
denken over het punt aan de horizon waar OSM zou kunnen staan over een
aantal jaren. Gekoppeld aan een her en der conservatieve cultuur (zelfs een
aanpassing van osm.org krijgt veel kritiek)  hoef je niet te verwachten dat
het huidige model van OSM gaat veranderen in de komende jaren.

Cheers, Johan

Op dinsdag 10 december 2013 schreef Hugo Hölscher (hugoholsc...@gmail.com):
> Is in 2009 in de SotM ook voorgesteld en daar was veel weerstand tegen op
grond van privacy issues. Als je dat wilt doen moet je personen en
kentekens onleesbaar maken. We weten inmiddels hoe Google daar in staat. Ik
zou het niet met OSM willen doen:-(

http://tweakers.net/nieuws/93079/google-laat-gebruikers-eigen-street-view-maken.html