Beste Jonna en anderen,

Vooraf: ik ben geen beheerder van wat dan ook.

Er is een beste kans dat dit soort linkjes in de toekomst
verdwijnen door de implementatie van digitale handtekening
(DKIM) in e-mails. Het toevoegen van info aan de mail maakt de
handtekening ongeldig en is voor grote e-mailproviders als
Google, Microsoft en Yahoo een indicatie voor phishing
([1]http://www.pcworld.com/article/2141120/yahoo-email-antispoo
fing-policy-breaks-mailing-lists.html). Google heeft
bijvoorbeeld onder andere om deze reden afmeld-knopjes voor
mailing-lijsten in de eigen interface geïmplementeerd.

Groeten,

Martien