Hoi allemaal,

Wat is de beste manier om een overlay te maken voor een project waarin
metingen op verschillende locaties worden gedaan naar laagfrequent geluid.

Per locatie zijn er verschillende type metingen en metingen die
directioneel zijn, dus naar het noorden, oosten, zuiden en westen.

Is dat handig in één of meerdere overlays op te slaan? Is het handig om
gecombineerde iconen te gebruiken waarvan kleur, segment of grootte
correspondeert met intensiteit en richting van de metingen? Is
overpass-tubro hier geschikt voor?

Ik las deze week dat GitHub zelfs geoJSON ondersteund en dat lijkt me
gelijk ook een goede plek om een dergelijk project te hosten.

Gaarne ontvang ik wat tips om dit efficiënt op te kunnen zetten. Mochten
er meer mensen interesse hebben om onder leiding van experst met
professionele meetapparatuur laagfrequent geluid in kaart te brengen
vanwege meldingen van overlast dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Pander