Hugo Holscher schreef:
> Weten we zeker dat dit geen bot is? lijkt me wel heel veel werk voor een mens.

Valt mee als elk klein dingetje in een aparte changeset belandt. Tientallen
achtereenvolgende changesets liggen op een hoop op dezelfde plaats. De tags van
de changesets zelf zijn:

created_by=iD 1.6.2
imagery_used=Bing

Dat lijkt op een menselijke poging om ways op luchtfoto's te leggen. Ik denk
dat ook te zien aan de locatie van de nieuwe ways.

> Hier staat wie je kunt benaderen als het niet bij weinig blijft:
> Data Working Group
>
> Main article: Data working group The Data Working Group is authorised by the
> Foundation to deal with more serious vandalism and reports to the board at
> the monthly board meetings. In the rare case that the community approach
> doesn't work the issue should be reported to the data working group
> (d...@osmfoundation.org).

Dit is al minstens een paar weken gaande. Alleen zag ik het gisteren pas (ik
ben niet actief met OSM bezig). Zelfs als Vistaus plotseling stopt hebben we
een enorme ravage om op te ruimen. Als niemand daar raad mee weet, sowieso naar
de DWG?

Jonathan