Marc Gemis schreef:
> Dus als OsmAnd net de kaart nam toen "Almere gesloopt werd" [1], zou het wel
> eens kunnen dat de navigatie fout loopt tot dat je een update krijgt van de
> kaart.

Ja. Niet alleen de busroutes gingen stuk, maar ook de tags. Dit blijkt zelfs al
langer gaande te zijn. Deze fout is een half jaar (!) oud:

http://www.openstreetmap.org/way/286754953

Alleen highway=service houdt lang niet alles tegen. De eerste router die in me
opkwam (YOURS in de OpenMaps-app) wil me daar inderdaad laten fietsen. Als je
een soortgelijk stuk met meerdere auto-oversteken kunt vinden zal het met de
auto ook wel lukken.

De grote schaal van het probleem gaat mij te boven, dus voorlopig geen fix van
mij.

Jonathan