Op 28 nov. 2014, om 11:46 heeft stegg...@steggink.org het volgende geschreven:

> Het spijt me, maar zoveel is niet in mijn profiel in te stellen. In mijn
> mailbox heb ik ook niks bijzonders ingesteld. Toch krijg ik wel je antwoord
> binnen, maar mijn nieuwe topic niet. Of krijg je alleen items binnen die
> anderen hebben aangemaakt? Ik wil ook graag het complete archief in mijn
> mailbox hebben.

Ik wil juist helemaal niets in mijn mailbox hebben, behalve het bericht dat er
in het forum wat klaar staat dat mijn interesse heeft.
En ik zie echt alle nieuwe meldingen voorbijkomen.
Het argument online/offline beschikbaarheid speelt bij vrijwel niemand een rol
want ik ben altijd online. Ik kan alles nazoeken en vinden wat ik nodig heb en
het forum is wat dat betreft een - voor mij - bruikbare oplossing. Ik heb dus
ook de beschikking over het hele archief.

Maar ik denk niet dat je je verplicht moet voelen om dat forum te gaan volgen.
Maar als je kijkt naar de onderwerpen die in november aan bod zijn gekomen op
de ML en het forum, dan zie 13 onderwerpen op de ML en 52 onderwerpen in het
forum!
Ik tel geloof ik 3 onderwerpen die op beide voorkomen en dat zijn dan vooral
"bestuurlijke" mededelingen.

Vind jij het dan niet jammer dat over 49 onderwerpen niet geïnformeerd bent
geweest of er niets over hebt kunnen zeggen?
Ik ben een voorstander van zoveel mogelijk stemmen die zich laten horen over
een thema. En daarom pleit ik voor één plek waar we dat met zoveel mogelijk
mensen kunnen doen.

> V.w.b. de RSS-feeds: ook hiermee kan ik niet alles binnenkrijgen. De feed van
> het hele forum toont alleen de openingsposts van de topics. Als ik dan op een
> link klik, word ik naar de forumpagina gestuurd en niet naar de RSS-feed van
> het topic. Ik wil graag alle berichten in dezelfde feed krijgen. Anders zit
> ik nog steeds heen en weer te switchen tussen RSS-client (thuis ook mijn
> mailapplicatie) en de browser.

Die RSS feed voegt (voor mij) niets toe aan het feit dat ik al geabonneerd ben.

groeten,

Marc.