The mapping of roads and streets in Cagayan de Oro are a mess again this
time. I have fixed the classification of the majority, but it was reverted
back to the messed-up classifications. As I saw, some roads I reclassified
(highway =trunk or primary->lower classification) are reverted back to the
wrong classifications. There are too many roads classified as "trunk" and
"primary", even when those are not travelled very much.

Mukhang ang gulo na naman uli nung pagkakamapa ng karamihan ng mga
kalsada't kalye sa Cagayan de Oro. Una, inayos ko na yung klasipikasyon ng
karamihan, ngunit ibinalik na naman sa mas gulong klasipikasyon ng mga
kalsada. Pagkakita ko, ilang kalsadang pinalitan ko ng klasipikasyon
(highway="trunk" o "primary"->mas mababang klasipikasyon) ay ibinalik sa
maling klasipikasyon. Ang sobrang dami uli ng mga lansangang may
klasipikasyon ng "trunk" at "primary", kahit hindi naman talaga silang
gaanong dinadaanan ng napakaraming mga sasakyan.

Daw ang kasamok mao nga ang pag-usab sa pagmapa sa kadaghanan sa kadalanan
sa Cagayan de Oro. Una, gisusi ko ang kadaghanan sa mga klasipikasyon, apan
mibalik sa mas makahasol nga klasipikasyon sa mga kadalanan. Sumala sa
akong nakita, ang pipila sa mga dalan nga akong gipulihan sa klasipikasyon
(highway = "trunk" o "primary" -> ubos nga klasipikasyon) gibalik ngadto sa
sayop nga klasipikasyon. Ang sobra nga gidaghanon sa mga punoan sa punoan
ug punoan, bisan pa nga wala kaayo sila maglakaw sa daghang mga sakyanan.

--TagaSanPedroAko