2012/2/14 Cristian Draghici <cristian.dragh...@gmail.com>

> Salut
>
> Cred ca buline ar fi super!
>
> Ref la referinta de Km, reformulez: se poate face automatizat dar e
> relativ mult de munca si nu stiu daca merita.
> Noi am facut ceva similar (ordonare de segmente de way-uri) pentru relatii
> care definesc rute montane (gis.modulo.ro). Problema noastra era afisarea
> unui profil de altitudine derivat din date SRTM -> moment la care e nevoie
> de determinarea altitudinii la distanta start+X, start+Y, etc.
>
> In planet_osm_line singurul lucru in comun pentru segmente care apartin
> [...]

Ref la folosirea linear referencing din postgis pentru calcul - nu cred ca
merge direct.

Din ce tin minte am incercat asa ceva si linear referencing merge pe
*un*linestring - ori tocmai asta e problema descrisa mai sus -
drumurile in
modelul OSM sunt un set ne-ordonat de linestring-uri.

Deci primul pas ramane obtinerea unui singur linestring pentru un drum ->
noi n-am reusit asta cu functiile standard de postgis.