Salut,

bine ai venit

Despre licenta pe scurt este ca se renunta pentru datele OSM de la o
licenta CC-BY-SA spre una ODBL, dar pentru asta toti contribuitori OSM au
trebuit sa adere la aceasta schimbare, cei ce nu au aderat nu pot face
parte din noua baza, mai exact contributiile lor. Momentul (dureros) a
venit acum o saptamana cand robotelul a inceput sa stearga aceste date.
Despre licenta http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Database_License

Proiectul tau l-am descoperit acum ceva luni cand a aparut pe AppStore
si/sau cand a facut Vodafone ceva reclama, superb, felicitari.
Personal am inceput ceva asemanator, dar bazat pe datele din OSM si cu un
motor de rutare open. Din cate vad pe statisticile mele robotelul a cam
distrus totul relativ la statii, linii .... :(

Daca doresti sa treci la o harta OSM esti binevenit si incurajat, iar daca
poti sa si contribui cu datele gps este superb.

Astept sa termine robotelul si ma apuc sa vad ce e de facut si refacut un
plan, daca doresti sa contribui ne putem sincroniza.

Ciprian