Bună dimineața,

Puteți încărca și imagini cu monumente care nu sunt pe listă, ele vor
fi binevenite pentru Wikipedia (de exeplu pentru articolul [[Tapia,
Timiș]] în cazul monumentului la care faceți referire). Din păcate
însă nu vor putea participa la concurs. Dacă vreți să încărcați astfel
de imagini, v-aș ruga să folosiți wizardul implicit [6], pentru a nu
introduce coduri LMI false (codul e obligatoriu pentru wizardul
dedicat).

Vă mulțumesc pentru dorința de a participa la WLM și vă așteptăm cu
poze. De asemenea, într-unul din weekendurile lunii septembrie vom
face o plimbare foto prin Bucureșți pentru a ne cunoaște.

Spor la încărcat,
    Strainu

[6] https://commons.wikimedia.org/wiki/Special:UploadWizard

În data de 2 septembrie 2012, 01:04, Francisc TOTH <yo6...@yahoo.com> a scris: