Poate trebuie sa salvezi mai des, gen la 5-10 min si sa reintri in
editor? E mai lent, dar o sa vezi repede ce fac altii. Oricum, stai
linistit. Am desenat acu o saptamana vreo cateva strazi si nu se
atinsese nimeni de Onesti de cand a inceput threadul asta.

Strainu

În data de 24 martie 2013, 22:34, Gabriel Sebastian Moise
<gabrielsebastianmo...@gmail.com> a scris: